niedziela, 8 października 2017

569. Wspomnień czar

W ubiegłym tygodniu zebrało mi się na wspomnienia i to nie byle jakie, bo wspominałam Was wszystkie moje kochane koleżanki z blogosfery, Was moje komentatorki, Was moje obserwatorki, Was moje koleżanki w zabawach niezliczonych. Tak, tak kolejne miesiące bycia z Wami mam za sobą. Stało się to za sprawą dziewczyn z Klubu Twórczych Mam i ich wyzwania urodzinowego. Poskakałam po ich blogach i z literek odszukanych w ich postach powstało mi słowo WSPOMNIENIA. Najpierw pomyślałam o mojej babci... i rzeczach, które z nią robiłam. Zaczęłam wyjmować swoje przydasie, żeby zrobić pracę, którą sobie już ułożyłam w głowie. Jednak wtedy zobaczyłam coś od Violi, coś od Ewy, coś od Ilony, coś od Danusi, coś od Ani... itd...i wtedy zmieniłam zupełnie koncepcję. Zaczęłam wspominać jak Was poznawałam, kiedy od kogo co dostałam i tak powstały serca z przydasi od Was. Niektóre z Was rozpoznają je od razu :)


Powstało jeszcze drugie mniejsze



Na wyzwanie Wspomnień czar w KTM  zgłaszam pierwsze serce

34 komentarze:

  1. Sentymentalnie dziś u Ciebie Uleńko, sentymentalnie i trochę tajemniczo za sprawą tych serc. Pięknie mi się kojarzą ze wspomnieniami, to znakomity pomysł. Kolorystyka jest niesamowita! Wiesz, że lubię takie prace - jestem zachwycona.
    Miłej niedzieli kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) piekne i fajnie Ulus ze masz takie przemiłe wspomnienia związane z blogiem i robótkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zmediowane wspomnienia. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaach! Zachwycające!!! Nieziemskie! magiczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia przelałaś w swoje prace. Pięknie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne jak widac masz wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wspomnienia zawarłaś w serduszkach:)Fajny pomysł,cudowne dekoraje!Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac.Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, piękny kształt przybrały Twoje wspomnienia.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, chociaż takie nieco... mroczne? :) Z drugiej strony, dobra odskocznia od kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ubrałaś swoje wspomnienia :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne to wspomnieniowe serduch Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, melancholijne nieco wspomnienia, jesienne, sercu bliskie...
    Pozdrawiam wciąż u mnie letnio

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pokazałaś swoje wspomnienia - w sercu,to takie romantyczne :)))
    Wspaniały pomysł !!!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulu cudowne stworzyłaś serducha!!! Zrobiłaś je prosto z serca:). Fajnie jest stworzyć pracę, która tak naprawdę jest podziękowaniem dla dziewczyn, od których otrzymałaś przydasie i tu widać to dokładnie:).Życzę Ci, aby serduszka przyniosły wygraną w wyzwaniu i trzymam kciuki:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne, wspaniałe. ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój pomysł na realizację tematu popłynął prosto z serca. Trzymam kciuki, by autor wyzwania docenił twoją prace

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemne mieć takie miłe wspomnienia . Nie ma to jak blogowe koleżanki:)
    Serducha śliczne. Lubię takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszka bardzo mi się podobają! Są śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wspomnienie i piękne serduch zrobiłaś, aczkolwiek kolorystyka tak raczej mroczna i tajemnicza. Widzę Ula , że media to Twój drugi żywioł, zaraz po krzyżykach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wpis :)
    Praca też bardzo ciekawa :)
    Zatrzymałaś wspomnienia o osobach w fantastyczny sposób.
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze serca!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula serducha świetne choć ciut mroczne dzięki kolorystyce. Pięknie te przydasie wyglądają na seduchach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fascynujące! Super mieć takie wspomnienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne!!! Wszystkie prezentują się przepięknie :DDD. Widać, że wspomnienia były miłe :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowita, szczera, sentymentalna praca... piękna szczególnie przez to, że wykorzystałaś otrzymane przydasie i tym samym zamieściłaś w niej po kawałku z każdego darczyńcy :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomimo ciemnej kolorystyki serca urocze!!!

    OdpowiedzUsuń