czwartek, 5 października 2017

566. Śnieżynki wg wzoru Moniki Blezień

Wiem, wiem do świąt jeszcze trzy miesiące, ale wszyscy wiedzą, że dla nas już czas rozpocząć przygotowania ;) Do przetestowania wzięłam piękne i zarazem proste śnieżynki wg wzoru Moniki Blezień. Zrobiłam z nich zawieszki. 
Wyszywałam na lnie jedną nitką muliny DMC.




Wzór składa się z 9 śnieżynek i jest monochromatyczny, więc daje możliwość wyszycia w Waszych ulubionych kolorach. Wzór możecie nabyć Tutaj.
Dodatkowo przetestowałam filcowe bazy, które od niedawna zagościły w sklepie Moniki. Powiem szczerze, że już dawno myślałam o takich zawieszkach, jednak wycinanie ręczne baz jakoś mnie na tyle odstraszało, że na myśleniu się skończyło. Jak zobaczyłam bazy u Moniki od razu się skusiłam i był to strzał w dziesiątkę. Bazy są w różnych kolorach (na chwilę obecną 16), ja wybrałam te najbardziej standardowe niebieskie i czerwone. Bazy są z flizeliną, która usztywnia filc przez co obawiałam się zszywania. Nic bardziej mylnego! Zszywa się bardzo dobrze. Polecam Wam te bazy z czystym sumieniem! Są rewelacyjne!

Wszystkie niezbędne akcesoria do wykonania zawieszek możecie zakupić w sklepie u Moniki:
- mulina DMC lub Ariadna tutaj
- len lub kanwa
- filcowe bazy tutaj
- koraliki tutaj.

46 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki,haft wyglada na nich taki delikatny i śliczny kolorek 🙂
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Chyba się skuszę i zrobię kilka. Na drobne upominki jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo jestem ciekawa tych filcowych baz, zawsze chciałam zrobić kilka haftowanych zawieszek, z gotową bazą będzie to o wiele prostsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zawieszki, pięknie wykończone:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jak dla mnie rewelacja! Jaka precyzja wykonania. Śnieżynki bardzo urokliwe i całość bardzo klimatyczna. Tak niewiele było potrzeba żeby stworzyć takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są Ula te zawieszki. Podziwiam za wyszywanie na lnie. Te filcowe bazy to był chyba strzał w dziesiątkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają:))chyba odgapię ten pomysł na bazy,chociaż będę wycinała sama z filcu:)))pięknie to wykonałaś:)))mam wyhaftowane gwiazdki od zeszłego roku to prawie się wkomponują:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki! A te filcowe bazy to faktycznie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te śnieżynki, super bazy pod zawieszki :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są! Piękne te zawieszki i myślę, ze jak tylko czasu starczy na wyhaftowanie, to zaopatrzę się w takie bazy filcowe- bo to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie sie prezentują!!! Brawa i dla Ciebie i dla Moniki za swietne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszły te zawieszki, ale mnie najbardziej podoba się ta bez dodatkowych cekinów i koralików. Lubię takie prościutkie. Piękny wzorek "robi" za cały urok tego typu ozdób ( Jak dla mnie oczywiście :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki wyglądają elegancko i można wyszyć w kolorze , który nam najbardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne śnieżynki. ślicznie wyszły. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie delikatne i piękne są te zawieszki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne śnieżynki! A pora w sam raz na przygotowywanie świątecznych ozdób. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne hafciki, bardzo delikatne i delikatne wyszły te śnieżynki. Wyobrażam sobie choinkę z takimi delikatnie niebieskimi zawieszkami. Na dodatek wyobrażam sobie choinkę w ozdobach tylko w takich kolorach:) Na pewno byłaby niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne śnieżynki i w pięknym kolorku.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko,ale piękne te zimowe zawieszki :)
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko! Bardzo Śliczne są te śnieżynki, Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zawieszki, ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo oryginalne i śliczne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne! Chyba sama pomyślę nad zrobieniem takich zawieszek :) najbardziej podoba mi się ta "goła" wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wygladają śnieżynki w takiej oprawie. Widzę, że chyba nie są trudne do wyszywania. Dekoracja świątecznego drzewka doskonała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są te zawieszki ze śnieżynkami. Nigdy nie próbowałam haftować a to chyba błąd bo jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula te Twoje zawieszki sa takie...idealne! jak Ty to robisz?;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne i bardzo pomysłowe :). Nie wiedziałam, że są takie filcowe bazy - to duże ułatwienie! Może się pokuszę i spróbuję coś podobnego zrobić...Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądają. Bazy z filcu to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Powstałą śliczna ozdoba na choinkę lub stroik :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne śnieżynki!
    W KiK-u już są ozdoby świąteczne, co mnie razi, ale dla nas-rękodzielniczek to najwyższy czas.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zawieszki wyszły Ula:)
    Dziękuję za przetestowanie wzoru

    OdpowiedzUsuń